PYBS Taban Puanları 2017 Bursluluk Sınavı Kazanmak İçin Kaç Puan Gerekir

Parasız yatılılık ve bursluluk sınavını kazanmak için kaç puan gerekir 2017 yılı için MEB verileri ışığında 2017 PYBS taban puanları ile geçen yıl en son kaç puanla kazanılmış bu konuda sitemizde bilgilere yer vereceğiz. Şu konuyu göz ardı etmeyelim, burada yer alan puanı bu sene alırsanız bu kesin kazanacağınız anlamına gelmez, çünkü puanlar 2017 PYBS yerleştirme sonuçlarına göre değişiklik gösterecektir. Esas olan kontenjanlar ve sıralamadır.

Birçok öğrenci Parasız yatılılık ve Bursluluk sınavı PYBS kazanmak için kaç net gerekir 2016 yılı için bursluluk kaç puanla kazanılır gibi sorular yöneltiyorlar. İşte bu noktadan hareketle 5. 6. 7. 9. 10. 11. sınıf PYBS taban puanları ile başarı sıralaması verilerini MEB ile uyumlu olacak şekilde derledik. PYBS puan hesaplaması neticesinde, puanınızla aşağıda yer alan Bursluluk sınavı puanlarını karşılaştırarak kazanıp kazanamayacağınız hakkında az buçuk tahmin yürütebilirsiniz. Önemle ve tekrar belirtmek gerekir ki, sadece tahmin edebilirsiniz, çünkü 2016 PYBS taban puanları asla, bursluluk tercihleri yapılmadan bilinemez.

2016 2017 PYBS Taban Puanları 5. 6 . 7. 9.10. 11. Sınıf Tablosu

Aşağıda sınavda yapmanız gereken net soru miktarına göre alacağınız puanlardan bazıları örnek olarak verilmektedir. Öğrenciler aşağıda yazan örneklere göre hangi seviyede olduklarını ya da kazanıp kazanmayacaklarını öngörebilirler.

  1. Sınıf Öğrencisi
Ders Yapılan Net
Türkçe 20
Matematik 18
Fen Bilimleri 19
Sosyal Bilimler 21
Toplam Net 78
Alınan Puan 428,58
Kazanamadınız

 

  1. Sınıf Öğrencisi                                      7. Sınıf Öğrencisi

 

Ders Yapılan Net
Türkçe 24
Matematik 22
Fen Bilimleri 20
Sosyal Bilimler 24
Toplam Net 90
Alınan Puan 469,298
Kazandınız
Ders Yapılan Net
Türkçe 22
Matematik 23
Fen Bilimleri 20
Sosyal Bilimler 24
Toplam Net 89
Alınan Puan 457,06
Kazandınız

Aynı net sayısını yaparak farklı kontenjanlara dâhilseniz kazanma ihtimalinizde artıyor. Bu kontenjanlar hakkında bilgi vermek gerekirse öğretmen çocuğu kontenjanları, okul yok kontenjanı, korumaya muhtaç çocuk kontenjanı ve diğer çocuk kontenjanları söylenebilir. Aşağıda 2016 yılına göre verilen kontenjan puanları bilgisine ulaşılabilir.

SINIFLAR DİĞER ÇOCUK KONTENJANI ÖĞRETMEN ÇOCUĞU KONTENJANI KORUNMAYA MUHTAÇ ÇOCUK KONTENJANI BULUNDUĞU YERDE OKUL YOK KONTENJANI
TABAN PUAN TAVAN PUAN TABAN PUAN TAVAN PUAN TABAN PUAN TAVAN PUAN TABAN PUAN TAVAN PUAN
5. SINIF PYBS 450,184 500 311,902 496,617 143,976 458,976 439,906  496,617
6. SINIF PYBS 419,755 500 172,85 494,725 118,702 437,889 415,313  485,418
7. SINIF PYBS 409,379 499,815 163,983 500 129,643 426,14 410,205  488,455
9. SINIF PYBS 394,447 486, 742 152,052 479 ,356 129,576 359,633 344,631  481,661
10. SINIF PYBS 388,864 488,125 187,762 478,932 138,222 323,871 338,206  441,976
11. SINIF PYBS 405,668 500 205,417 468,184 148,879 355,209 352,656  429,408

PYBS Bursluluk Sınavı Puanları Hakkında Yorum ve Sorularınızı Aşağıdan Hemen Yazabilirsiniz.

Benzer Bölümler

3.745 Yorum Yapılmış, Siz de Yorumunuzu Hemen Yazabilirsiniz

  1. fakir

    Serefsiz ogretmen cocuklari

    Cevap Yaz
  2. Dkfifi

    2017 senesi bursluluksinavi puanları çok arttı taban puan 475 oldu

    Cevap Yaz
  3. Anonim

    2017de erzurumda kaç kişi burs kazanır?

    Cevap Yaz
  4. hayrünisa

    27 ağustosta verilen tercihlere göre açıklanacaktı taban puanları hani açıklanmadı

    Cevap Yaz
  5. Reis

    Öğretmen çocuklarının ne ayrıcalıkları var onlar daha iyi imkanlarla okuyorlar .Bizim annemiz babamız öğretmen değilse bundan biz niye zarar görüyoruz.

    Cevap Yaz
    1. Anonim

      aynen öğretmenlerin maaşına her sene 3 kat zam yapılıyor

      Cevap Yaz
  6. Reis

    Böyle şey görülmemiştir hiçbir ülkede sınav yapilali kaç ay olmuş ama daha sınavın taban puanı belli değil.

    Cevap Yaz
  7. kazandım

    kazandım puanım 467

    Cevap Yaz
    1. Anonim

      öğretmen cocuklarının kontenjanında olan 6. sınıflar kac puanla kazandılar benımkı 465 kazanmadım

      Cevap Yaz
  8. Eyup

    Abi bn 10.sinifim 390 puan aldım kazanmadı yazıyı hata olabilirmi

    Cevap Yaz
    1. perihan

      ben 7. sınfım bendede aynı şey oldu 426,976 puan aldım kazanamadı diyiyor

      Cevap Yaz
      1. Anonim

        Benim puanım 445 bendede öyle yazıyor

        Cevap Yaz
    2. Deniz 9.sınıf

      Puanın yüksek olsa bile en az 80 net lazım toplamda geçmiyorsa olmaz

      Cevap Yaz
  9. sorma bile

    been kazandım 8.sınıfta 476.puanım var ve fen lisesine gidicem

    Cevap Yaz
  10. ANONİM

    445 PUANLA 8. SINIFI KAZANAMADIÖ

    Cevap Yaz
  11. Anonim

    kardesım 420 puan almasına ragmen kazanamadı yazıyor ne yapmamız gewrekıyor rıca etsek bılgilendirebilir mısısnız

    Cevap Yaz
    1. Eyup

      Hata olabilir mi kardeş benimde öyk 390 aldım 10.sınıf kazanmadı yaziyo

      Cevap Yaz
  12. serhat

    Benim Çocuk 7. sınıfta gir sınava 441 puan aldı kazanamadı nasıl oluyor. Şu taban puan kaç söylermisiniz.

    Cevap Yaz
  13. Boyle adalet cöpte yok :(

    Beyler öğretmen cocugu kontenjanı 339 puan aldım kazanmadı yaziyor 17 puan daha alsam tavan puan alcam (9.sınıf) ne yapıyım amuda mi kalkmam lazım 🙁 🙁

    Cevap Yaz
  14. Boyle adalet cöpte yok :(

    Beyler öğretmen cocugu kontenjanı 339 puan aldım kazanmadı yaziyor 17 puan daha alsam tavan puan alcam (9.sınıf)

    Cevap Yaz
    1. enes arı

      lan ögretmen cocugunun ne ayrıcalıgı var sen benden ıyı durumdalar benım kardesım 445 aldı 7. sınıf kazanamadı yazıyor daha ne yapsın bu cocuk

      Cevap Yaz
  15. Öğrencinin biri

    Kazanan ne yapmalı bilen var mı

    Cevap Yaz
    1. Kdkfljdmd

      Kaçıncı sınıfta okuyorsun kaç puan aldın

      Cevap Yaz
      1. Anonim

        489.145

        Cevap Yaz
  16. İstanbullu

    Arkdaşlar sorgu ekranında sonuç bölümüne KAZANDI yazan var mı ??? Yoruma yazın

    Cevap Yaz
  17. Anonim

    DEVLETİN ANASINI SİKİM PİC OGLUPİCLER BURSLUK VERMİYORLAR

    Cevap Yaz
  18. madur

    463 puanla kazanamadım dıyor 7.sınıf orencısıyım

    Cevap Yaz
    1. shsh

      Lan orusbu vocu sanki herkez kazanfi

      Cevap Yaz
  19. ferdi

    Beyler 7.sınıfım diger cocuk kontemjanindayim puanim 413 neden kazanamadi diyor

    Cevap Yaz
  20. İstanbullu

    Arkadaşlar 7. Sınıf taban puanı kaç Allah Rızası İçin Bilen söylesin

    Cevap Yaz
    1. RAMAZAN

      413

      Cevap Yaz
      1. İstanbullu

        Ben 440 puan aldım kazanamadı yazıyor

        Cevap Yaz
      2. Hilal Canberk

        Güzel kardeşim 7.sınıf 465

        Cevap Yaz
        1. Abdullah

          Kardeşim sen nerden baktın 7. sınıfın 465 olduğunu söyle bizde bakalım.

          Cevap Yaz
    2. Anonim

      410

      Cevap Yaz
      1. İstanbullu

        Nerden bakıyonuz ben bulamıyorum

        Cevap Yaz
  21. Okul birincisi

    Arkadaşlar 5. Sınıf 456 aldım kazanması yazıyor Allah rızası için biri 5. Sınıf ın taban puanını söylesin meraktan çatlıycam

    Cevap Yaz
    1. Nisan

      5.sınıf taban puanı güzel kardeşim 465

      Cevap Yaz
      1. Okul birincisi

        Çok teşekkür ederim

        Cevap Yaz
        1. Anonim

          Nredenpuanlarabakıyontrbrikler

          Cevap Yaz
    2. Anonim

      451

      Cevap Yaz
  22. Fatma Kurt

    Yaa benim puanim 424ama yaban puanı 419 olsa bile kazanamadindiyor nasıl iş bu yahu😣😣

    Cevap Yaz
    1. fb

      5.sınıf diğer çocuk taban puan 461 bilginize

      Cevap Yaz
    2. ferdi

      Aynen ben 7. Sinifim diger kontenjanim puan 413 kazanamadi diyor

      Cevap Yaz
    3. genç

      Ya benim 437.8 ama ben bile kazanamadim seneye de girmeyi düşünmüyorum

      Cevap Yaz
  23. ada

    Bu kadar kisinin hakki kimin boynuna adam kazaniyo kazandirmiyolar bidahada girmiycem nasil olsa kazansamda vermiyecejler

    Cevap Yaz
    1. Anonim

      Tamam Puanı tutturmuşsun ama sıralama diye bişey var mesela ben 465 puan 5 veya 6 yanlış yaptım “ALLAHA ŞÜKÜR” Kazandım Ona göre düşün kardeşim Bu arada Kurban Bayramınız Mübarek Olsun !!

      Cevap Yaz
  24. ada

    Bu kadar kisinin hakki zikkim olsun suriyelilere verirler parayi zeki turk gecleri issiz kalir okur elin suriyeli ohhhhb rahat bidahada girmeye gerek yok nasil olsq vermiyecekler

    Cevap Yaz
    1. ferdi

      Aynn abi ben tabani gectim ama kazanamadi dedi suriyeli cocuklardan bize sıra gelmez

      Cevap Yaz
      1. Anonim

        aynn

        Cevap Yaz
  25. 👉👌👉👌

    KAZANDİM ULEYN AGLAYİN EZİKLER 😎😎😎

    Cevap Yaz
    1. Anonim

      Ezik diyene bak

      Cevap Yaz
    2. fb

      463 aldım kazansmadım yazdı tekrar baktım ve kazandı yazdı

      Cevap Yaz
      1. 😔😔

        Kimse kimseyi boşuna kandırmasın kimseye de inanmayın arkadaşlar burda maksatı nı aşan bazı konuşmalar var kendi sonuç bölümünüze bakın yeter

        Cevap Yaz
      2. fb

        aptal je je je ismi bile salak gerizekalı maymun kıskançlıktan patladı bir gun kazanırsın o da rüyanda

        Cevap Yaz
      3. Kdkfljdmd

        Kaçıncı sınıf

        Cevap Yaz
  26. umudunu kesmeye baslayan

    25 agustosta belli olacak denildi her sey ayni hic degisen bir sey yok

    Cevap Yaz
    1. Hic

      Sana katılıyorum

      Cevap Yaz
      1. Anonim

        bende

        Cevap Yaz
        1. betul

          Ayn

          Cevap Yaz

Yorum Yaz

E-posta hesabınız yayımlanmayacak.